Deze kantoorunits worden terbeschikking gesteld met airco met de meest uitgebreide faciliteiten inzake onthaal, secretariaatsdiensten, telefonie, fax, internet, copyservice,... kortom allemaal zaken die een ondernemer nodig heeft om professioneel te kunnen functioneren maar welke zeer veel geld - en vooral energie - kosten om goed georganiseerd te krijgen.
Concentreren je op de kernactiviteit van je bedrijf en kom toch een naar representatieve thuisbasis of wil je ergens vestiging willen met beperkte overhead kosten?
Last but not least is er in het gebouwencomplex een moderne fitness geïntegreerd, onder het motto a healthy mind in a healthy body.
Er is parkeergelegenheid voor ca. 90 wagens.
Verder is er een halte van De Lijn vlak voor de deur.
Technische omschrijving
bemeubelde kantoorruimte
kantoor op de eerste verdieping
steentapijt
voorzijde van het kantoor in vitrinebeglazing
verwarming: warmte -/zomerairco
Locatie
Combinatie van een landelijke ligging met een excellente bereikbaarheid.
Gelegen in een zone voor ambachtelijke bedrijven en KMO's.
Langsheen de N116 met het rond punt van Wommelgem
Antwerpen binnenstad > 4 km
de Luchthaven van Antwerpen(Deurne), de Haven van Antwerpen alsook de autostrades naar Breda, Eindhoven, Hasselt, Gent en Brussel binnen handbereik.
Condities
*Prijzen geldend voor :
overeenkomst voor 3 jaar
mogelijkheid met opzeg na het eerste jaar = prijs +10%
opzegtermijn van 6 maanden
3 maanden waarborg
korting bij meerdere units
Deze prijzen zijn inclusief:
forfaitair elektriciteitsverbruik van 50 kwh per maand
grondlasten
casco brandverzekering (afstand van verhaal)
onthaal tijdens de kantooruren (bij Plumeau 1ste verdieping)
gemeenschappelijke sanitaire ruimte
gebruik vergaderzaal 2 uur per week
koelkastje in het kantoor
gebruik gemeenschappelijke kitchenette
onderhoud gemeenschappelijke delen
afvalcontainers voor papier en restafval
uitgaande postservice
inkomende postservice
plaatsing maatschappelijke zetel
parkeergelegenheid dichtbij de unit
signalisatie met logo aan de unit
signalisatie met logo op de infozuil aan de ingang
signalisatie met logo aan de reclamezuil aan de straatkant
Deze prijzen zijn exclusief:
21% BTW (volledig aftrekbaar)
onderhoud van de unit (prijs in functie van de oppervlakte)
bijkomend gebruik van de vergaderzaal
secretariaatswerk à 50,00 EUR per uur
digitale archivering
doorrekening verbruik elektriciteit boven forfait aan dagprijs
Tipo de propiedad | Empresa |
Esta propiedad tiene una buena puntuación de movilidad, basada en la distancia hasta servicios cercanos.
Para más información o para contactar con el arrendador:
Échale un vistazo a esta propiedad en ImmoVlan