KEGA Vastgoed

Laden..

Er ging iets fout, gelieve later opnieuw te proberen.

KEGA Vastgoed

  • Algemene informatie

  • Over

    KEGA vastgoed is een kleine, maar een zeer degelijke speler op de Antwerpse vastgoedmarkt.

    Met tien jaar ervaring in verkoop, verhuur en rentmeesterschap bent u zowel als verkoper, verhuurder, investeerder, koper of huurder in goede handen.

    Een persoonlijke en correcte service en een begeleiding van begin tot einde zijn de pluspunten van KEGA vastgoed.

  • Reviews 21

    • Evy Henderickx in 2024 via Google
      • + Topmakelaar! Hij heeft alles voor ons in orde gemaakt, van asbest en EPC tot elektriciteitskeuring. Alsook de meterstanden bij verkoop. Hij antwoordde altijd snel op mijn telefoons of vragen. Hij was er persoonlijk bij op de dag van verkoop en zorgde voor de doorslag dat de koper toch tekende ondanks problemen door de overheid en er een papier niet in orde was, iets waar we allemaal niet op gerekend hadden.
    • Dominique Demeyer in 2024 via Google
      • + Ik ben zeer tevreden over de diensten van Kega Vastgoed. Steeds word ik op een correcte, efficiënte en snelle manier verder geholpen. Wij begrijpen best dat een antwoord soms wat meer tijd nodig heeft, wij zijn immers niet de enige klanten. Het advies en de communicatie die we ontvangen geven duidelijk blijk van kennis van zaken. Bedankt voor de fijne samenwerking in de afgelopen jaren!
    • Indy Bogaerts in 2024 via Google
      • - Uiteindelijk besloten niet te huren van dit kantoor. Na beoordelingen op sociale positie en onprofessioneel gedrag, recensies opgezocht en werd alles wat ik dacht bevestigd. Beoordeling vanwege sociale positie is verboden door de wetgeving. Wat 'Profesionals' weten. Makelaar stond tegen zijn zin het pand te verkopen. In de verzonden mails is mij nu duidelijk geworden dat ego en cijfers belangrijker zijn dan de verhuurder en kandidaat huurder.
    • Walter Janssens in 2023 via Google
      • + Wij zijn met Kega Vastgoed in contact gekomen als Rentmeester van onze assistentiewoning. Als je eenmaal beseft hoe moeilijk de functie van rentmeester is in de complexe omgeving waarin we verzeild geraakt zijn, kunnen we alleen maar positief zijn over hun zeer goede en correcte aanpak. Een aanrader!
    • Tine Van Espen in 2023 via Google
      • - Zeer slecht bereikbaar, bedroevende manier van communicatie, afspraken zijn niet duidelijk. Hierbij de gevraagde verduidelijking: Voorbeelden van de zeer slechte bereikbaarheid: - Als je belt krijg je 9 van de 10 keer geen reactie en ook duurt het enorm lang om een reactie te krijgen op een probleem. - emails laten soms weken op zich wachten waardoor je niet weet of ze bezig zijn met het probleem (zie hieronder). Voorbeelden communicatie: - Kega neemt de telefoon op met 'hallo' of 'ja' en zodat je weet dat je de juiste persoon aan de lijn hebt. - In maart 2022 had ik een urgent probleem aan mijn douche (ik had enkel koud water). Het duurde 2 weken vooraleer er schot in de zaak kwam, na aanhoudende bellen en mailen. Ik kreeg geen updates of iemand bezig was met het probleem, wat voor enige ongerustheid zorgde. (Reactie op de feedback, Kega schoot enkel in actie nadat ik bleef bellen en geen updates kreeg. Het water was wel degelijk koud) - Kega stuurde per ongeluk een mail die bedoelt was voor een partner naar mezelf, waar letterlijk in stond 'huurder blijft maar bellen'. Een weinig professionele houding, om e-mails verkeerd te sturen, met zo een boodschap. Deze mail werd enkel gestuurd nadat ik een stavaza vroeg na 2 weken en er geen antwoord kwam op mijn vele mails die ik stuurde zonder reactie. - Verder gaf hij in de email van 14/03/2022 ook nog eens het verkeerde adres door. Hij wou de technieker naar Boechout sturen i.p.v. naar Kontich. Hij was ondertussen al 2 weken op de hoogte en 'bezig' met het probleem? - Ik belde Kega in 2022 ook op voor een verstopte wc. Ze lachte mij uit aan de telefoon en vroeg of ik al een ontstopper had geprobeerd. Het bleek een aanhoudend probleem te zijn in de buizen van de wc waarvoor een firma moest komen. Het is erg onaangenaam om op zo een manier een urgent sanitair probleem te moeten oplossen. Het feit dat het probleem inderdaad werd opgelost doet niet af aan de manier waarop Kega communiceert met mensen aan de telefoon. Tenslotte voorbeelden van de afspraken die niet duidelijk zijn: Kega sprak met mij een moment af om de sleutels af te geven. Het was mij echter niet duidelijk wat er op dat moment moest gebeuren. Ik stuurde hiervoor zelf verschillende mails met vragen. Het expertise bureau kwam langs voor een uitgaande plaatsbeschrijving. Deze mensen vroegen aan mij of Kega aanwezig ging zijn op de uitgaande plaatsbeschrijving??? Ik had zelf geen idee. De mensen van Kega gingen dan blijkbaar later komen en waren dan naar het verkeerde adres gereden (weer in Boechout). Kega belde 45 minuten later naar het expertisebureau om te zeggen dat ze dan aanwezig gingen zijn. Er werd in geen enkele communicatie vermeld dat ze zelf ook aanwezig gingen zijn. Verder nodigde hij op mijn uitgaande plaatsbeschrijving de eigenaren van de woning uit voor afspraken te maken over de nieuwe huurders??? Ook de mensen van het expertisebureau waren hierover verbaast en vonden dit weinig professioneel. Terwijl mijn uitgaande plaatsbeschrijving bezig was, kon Kega dan met zijn (betalende) klant overgaan tot de nieuwe afspraak van de nieuwe verhuur, in mijn bijzijn. Het appartement was afgeven in de staat zoals beschreven in het contract 'bezemschoon' en was absoluut niet overdreven vuil. Kega gaf die dag aan dat een plaatsbeschrijving altijd 1u duurt en dat dit niet kwam door de staat van het appartement, alsook de mensen van het expertisebureau. Spijtig dat ze de feiten dusdanig verdraaien in hun reactie nadat ze zelf mijn review lieten verwijderen en ik deze opnieuw moest plaatsen. Kan ze absoluut niet aanraden.
    Voeg een review toe
  • Locatie

    • Gemiddelde vraagprijs Vraagprijs < +
    • Gemiddelde huurprijs/slaapkamer < +
    • Gemiddelde Realo Schatting® < +
    • Bevolking die single is Laag Hoog
    • Gemiddelde leeftijd van de bevolking Laag Hoog
    • Bevolking die een groot gezin is Laag Hoog
    • Bevolking die hoger opgeleid is Laag Hoog
    • Bevolking die werkzoekende is Laag Hoog
    • Bevolking die van een andere oorsprong is Laag Hoog
    • Gemiddeld inkomen Inkomen Laag Hoog
    • +
    b
  • Deel deze pagina

  • Contacteer kantoor

    Contacteer het kantoor