Eénmanszaak Julie De Borger

Laden..

Er ging iets fout, gelieve later opnieuw te proberen.

Eénmanszaak Julie De Borger

  • Algemene informatie

    •  Gentsesteenweg 319, 9240 Zele
  • Reviews 80

    • Heidi Reyniers in 2024 via Google
      • + Bij een verhuis komt heel wat stress en organisatie kijken. Vooral als je met je kantoor verhuist. Na een online intakegesprek, met video had De Borger een mooi zicht op wat er verhuisd moest worden. Trap, opengaande vensters, praktische route ... De verhuisdag zelf verliep alles veel sneller dan voorzien. Een aanrader om met hen in zee te gaan!
    • Stijn Berteloot in 2024 via Google
      • - Jammer dat na 2x correct verhuizen een 3de keer verhuisd werd met De Borger. Het ergste vinden we het feit dat ze een probleem niet willen oplossen... Ze zeggen: zoek de volgende keer gerust een andere firma... Bij het eind van de verhuis moet direct betaald worden. Op zich is dat geen probleem, behalve wanneer de verhuizers zelf schade hebben aangebracht aan één van de goederen. Ons duurste stuk, een designtafel werd beschadigd wanneer een verhuizer de tafel heeft omgedraaid in de camion. Toen we na het vaststellen van de schade gingen kijken in de camion vonden we het afgebroken stuk daar terug.... Geloof hen dus zeker niet als ze op de afrekeningson schrijven dat er schade x y of z werd vastgesteld na de verhuis, want ze nemen nadien contact op, maar doen er verder niks mee. Weiger de volledige som te betalen en trek er de schade direct van af in de plaats, dan kom je dergelijke zaken niet tegen bij een firma als De Borger. *toegevoegd 30/04/2024* Na het lezen van jullie antwoord zal ik wel nog het één en ander toevoegen bij onze review... Zaken die ik initieel niet gepost heb omwille van het feit dat ik hier gewoon de feiten wens weer te geven en anderen te waarschuwen dat ze niet de volledige som mogen betalen als ze iets van hun schade terug willen vorderen... Dat ik een jaar later kom met feedback hier, is gewoon omdat we jullie de nodige tijd gegeven hebben om toch nog met een tegenvoorstel te komen, wat uiteindelijk niet gebeurd is. We hadden een offerte gevraagd van jullie diensten in december, en hebben daarbij uitdrukkelijk gevraagd indien de opgegeven prijzen zouden gelden wanneer we van plan waren om te verhuizen (maart). Daar werd ons geconfirmeerd dat het de juiste prijzen waren. Prijzen op het ondertekende contract zijn ook de prijzen die toegepast moeten worden wanneer het contract ten uitvoer wordt gebracht. @alle lezers -> kijk dit na, want ook op dat vlak kan je ze niet vertrouwen... Wij hebben geen verzekering afgesloten voor schade... maar de designtafel stond zonder schade in de camion (deze werd zorgvuldig in de camion geplaatst, maar nadien heeft 1 persoon deze omgedraaid en de schade veroorzaakt). Dit is volgens mij een persoonlijke fout en mag vergoed worden door de verhuisfirma. Nog zo iets wat ik niet vermeld had... volgens contract hadden we 1 grote verhuiswagen, in realiteit waren het twee kleinere verhuiswagens. U laat ook uitschijnen dat ik die foto's gemaakt en gepost heb op sociale media van de verhuizer met onderschrift "hardwerkende verhuizer die staat te wachten", iets wat totaal niet het geval is. Aangezien er iemand een ongeval had, kwam er een onervaren verhuis persoon mee, die wel betaald werd als volwaardige verhuizer. Echter kon deze zelfs de lift niet bedienen, waardoor de andere persoon constant van beneden naar boven moest lopen. De lift was trouwens defect en moest af en toe gemaakt/herstart worden ter plaatse. Ook opnieuw tijdverlies (en wij moeten uiteraard ook betalen voor de verloren werkuren door slecht werkend materiaal van De Borger). Ik heb niemand als uitschot behandeld, maar als jullie per uur werken en per uur betaald worden verwachten we ook dat jullie op een correcte manier werken en zo efficiënt mogelijk verhuizen en met goed materiaal ter plaatse komen. Indien we verwittigd zouden geweest zijn over het accident waren wij gerust flexibel en konden we schuiven met de planning. Maar aangezien er geen communcatie vanwege De Borger was, kunnen jullie dit hier niet gebruiken als argument dat wel. Echter waren we zeer verbaasd over de emails die daarna verstuurd geweest zijn van jullie kant uit. U steekt meer tijd in het "aanvallen" van uw eigen klanten die een review plaatsen dan diezelfde klanten tevreden te houden. Spijtig ook dat er enkel negatieve klanken komen van jullie kant, terwijl ik vermeld dat we in het verleden reeds 2x correct verhuisd zijn met jullie firma. Van zodra er iets fout loopt, stopt de vriendelijkheid bij jullie firma... U toont in dit geval zeer weinig respect naar jullie klant en dat mag iedereen weten...
    • Mieke Puimege in 2024 via Google
      • + Wij zijn zeer tevreden van deze verhuisfirma! Alles verliep heel vlot! De mensen werken zeer efficiënt en snel. De montageservice is TOP! Niets was hen teveel: bedjes demonteren en monteren, complexe verlichting ophangen, wasmachine aansluiten,... . Niet was hen teveel! BEDANKT!
    • Sscooper25 in 2024 via Google
      • + Zij hebben ons bijna 3 jaar geleden supper goed geholpen met onze verhuis van lebbeke naar hamme , de meubels mooi en met respect uit elkaar gehaald en trug in elkaar gezet , zij zijn voor ons grote hulp geweest omdat ik zelf geen gewichten mag dragen door zwaar schouderprobleem, waren supper vriendelijk en behulpzaam al was de verhuis niet simpel omdat we kleiner wonen hebben ze het toch goed kunnen oplossen om alles op de kamer te krijgen via een smalle trap... In de toekomst doe ik zeker en vast trug beroep op jullie !!! Dikke pluim ;) zo zijn er weinigen als jullie.
    • D V in 2023 via Google
      • - 3 jaar geleden maakte ik eerder gebruik van hun verhuisservice en was ik zeer tevreden. Heel professionele en betrouwbare medewerkers, alles verliep goed en zeer effectief. Deze keer had ik een vreselijke ervaring die het woord 'service' niet waard is. De medewerkers zuchtten en klaagden over dat ze 2 klussen op 1 dag hadden en 1 van hen sloeg met zijn vuist op één van de door ons gehuurde parkeerverbodsborden. Ze plaatsten dozen in verkeerde ruimtes en verdiepingen, monteerden bepaalde meubels verkeerd of oncompleet (o.a. er ontbraken vijzen in een kast, ontbrak een stuk van het bed). Met zelf invalide te zijn was het niet evident om de juiste dozen te vinden en te verplaatsen naar de juiste verdiepingen. Ik werd heel erg gepusht om hun document te ondertekenen, ook al vond ik het niet oké hoe het verliep. Toen ik hen contacteerde om te vragen hoe ze hiermee wilden omgaan, kreeg ik geen reactie. We zijn nu 2 weken verder. Heel jammer want we doen beroep op een verhuisfirma om net zo min mogelijk stress te hebben en het is fijn om te weten dat je op mensen kunt vertrouwen wier vak dit is en dat je weet dat er aan alles gedacht is en dat er een goede zorg/hulp was. Deze ervaring is het woord 'verhuisservice' onwaardig.
    Voeg een review toe
  • Deel deze pagina