Catharina Doukhopelnikoff

Laden..

Er ging iets fout, gelieve later opnieuw te proberen.

Catharina Doukhopelnikoff

  • Algemene informatie

    •  Sint-Kwintens 3, 8300 Westkapelle, Knokke-Heist
  • Reviews 359

    • Jan Smets in 2024 via Google
      • - Syndicus laat de huurders onterecht betalen voor zowat alle kosten die normaal ten laste van de eigenaar zijn, zoals : herstellingen van de lift en de verwarming, ereloon vd syndicus, werken aan de gevel...op een periode van 3jaar gaat het om een bedrag van meer dan 1000euro dat onterecht werd aangerekend aan de huurder. Verhuurder maakt hier dankbaar gebruik van!!!!
    • Tom Vandenbossche in 2024 via Google
      • - Incompetente syndicus. Negeer de fake reviews met 5 sterren. Correspondeer vooral niet via mail of via telefoon want dan raakt het probleem niet opgelost. Zelf met aangetekend schrijven duurt het nog een hele tijd vooraleer je antwoord krijgt. Het is zelf zo erg dat mede eigenaars uit pure miserie de syndicus voor het vredegerecht dagen. De liften werken nu Al meer dan een jaar niet zoals het moet, er moeten dringend tijdelijke herstellingen worden uitgevoerd aan het dak want er sijpelt water binnen. Sinds komst van deze syndicus is het gebouw serieus in verval geraakt. Ik heb nu al meer dan een week last van waterinfiltratie via het plafond , meermaals contact opgenomen met belofte dat er lekdetectie zal worden uitgevoerd. Wanneer dan? Als mijn plafond naar beneden gevallen is?
    • Pieter Van Maele in 2023 via Google
      • - Een jaar geleden nieuwe syndic gezocht en vertrokken bij OP. Beste besluit ooit. Maandenlang bezig geweest om alle lijken uit de kast op te ruimen. Pure incompetentie, onterechte facturen, e-mails die nooit beantwoord werden, contactpersonen die steeds veranderden... Totale chaos.
    • S in 2022 via Google
      • - Ik kan me alleen maar bij de lange stroom aan negatieve reacties aansluiten. Zowat met alle mogelijke kanten in aanraking gekomen (verhuurder, huurder, derde partij) en steeds hetzelfde verhaal: totaal geen opvolging van wat dan ook, geen reactie op mails of telefoons, contactpersoon die voortdurend (en zonder enige notificatie) verandert en heel wat mensen die flink in de problemen komen daardoor. Niet te begrijpen dat mensen hun zuurverdiende centen nog aan deze club geven.
    • Jeroen Couck in 2021 via Google
      • - Zeer slechte service, een jaar wachten op herstellingen, niet antwoorden op mails, het niet laten weten dat de beheerder (jouw contactpersoon) veranderd en dus het gekregen e-mail adres en gsm niet meer actief zijn... Het laatste nieuwtje: onze parkeerplaats die we huren bij OP is blijkbaar verkocht (waar we zelf zijn moeten achterkomen) en nu moeten we het zelf allemaal oplossen door de koper te contacteren en een ander bedrijf aan te spreken omdat ze niet langer de verhuur doen. Zeer onprofessioneel, nooit meer OP.
    Voeg een review toe
  • Deel deze pagina