-
Ik wil graag mijn teleurstelling en frustratie uiten over mijn recente ervaring met uw makelaarsdiensten. Op 23/04/2024 heb ik een afspraak gehad om een appartement te bezichtigen in Wommelgem, waarbij ik werd bijgestaan door uw medewerkers, waaronder een jongedame genaamd Romy en een oudere heer.
Tijdens de bezichtiging heb ik mijn interesse in het appartement kenbaar gemaakt en aangegeven dat ik bereid was om de vraagprijs zonder enige onderhandeling te betalen. Ondanks mijn directe interesse en bereidheid om snel te handelen, leek Romy vast te houden aan het idee dat er andere geïnteresseerde partijen waren en dat er reeds een bod was ontvangen, wat mijn kans op aankoop zou beïnvloeden.
Desondanks verzekerde Romy mij dat er geen hogere biedingen waren dan de vraagprijs. Ik was verbaasd en teleurgesteld toen ik vernam dat het appartement uiteindelijk aan een andere partij was verkocht, blijkbaar voor een hoger bedrag, ondanks mijn expliciete interesse en bereidheid om direct tot aankoop over te gaan.
Wat mij nog meer teleurstelde, was het gebrek aan transparantie en eerlijkheid in de communicatie gedurende het hele proces. Ik werd gedurende een week aan het lijntje gehouden met verschillende excuses, zonder dat er een duidelijke uitleg werd gegeven over de situatie van het pand of de werkelijke interesse van andere potentiële kopers.
Ik ben van mening dat deze gang van zaken niet alleen onprofessioneel is, maar ook zeer teleurstellend voor mij als potentiële koper. Ik had graag gezien dat mijn bereidheid om snel te handelen en de vraagprijs te betalen serieus werd genomen, in plaats van te worden gepasseerd ten gunste van een mogelijk hoger bod.
Ik hoop dat u mijn klacht serieus neemt en dat u maatregelen zult nemen om dergelijke situaties in de toekomst te voorkomen. Transparantie, eerlijkheid en klantgerichtheid zijn cruciale aspecten van een professionele dienstverlening, en ik hoop dat uw makelaarskantoor deze waarden hoog in het vaandel draagt.
Met vriendelijke groet,
Remzi
+
Wij hebben door Quares een appartement aangekocht in Antwerpen. We werden geholpen en begeleid door Sheila, die heel professioneel te werk gaat. Een fijne ervaring!
+
Met grote zorg, passie, authenticiteit en professionele kennis is Tinne Schotsmans een gedroomde makelaar met een warm hart. Ze betekent veel meer dan een doorsnee makelaar. Je kan volledig op haar vertrouwen bij de verkoop van je woning. Ik ben haar erg dankbaar voor alles wat zij heeft gedaan.
+
Vandaag eerste bezoek gehad bij Quares Antwerpen. Zeer competente en vriendelijke makelaar gehad (Meneer Rochtus). Nam echt zijn tijd en luisterde enorm goed naar mijn wensen. Zeer aangenaam bezoek. Vond het ook een pluspunt dat hij zijn tijd nam om ons door alle interessante buurten binnen Antwerpen te loodsen.
+
Heel veel dank aan Quares en vooral aan Daan voor de hulp bij de verkoop van mijn woning. De zeer duidelijke communicatie, stiptheid in afspraken, professionele begeleiding bij de rondleidingen maakten dat er een grote last van mijn schouders viel . Aanrader !
+
Heel tevreden over de samenwerking met het kantoor van Quares te Sint-niklaas, en met name Tom Duerinckx. Zeer professioneel,zeer vriendelijk, ons huis was binnen de 3 maanden verkocht. Ik raad iedereen Quares aan.
-
Gebrekkige communicatie, terwijl dit de basis is van een immokantoor. Komen afspraken niet na en laten niets (of heel last-minute) weten dat er zaken veranderd zijn ten aanzien van de oorspronkelijke planning.
Op deze manier is het geen prettige samenwerking.
+
Hebben net appartement in Antwerpen Frankrijklei aangekocht. Bijzonder professionele aanpak en begeleiding van contactpersoon/makelaar Sheila Van Vlierberghe. Heb in mijn leven al talrijke vastgoedtransacties gedaan & Sheila behoord tot de beste. Accuraat, snel & to the point. Eén toppertje. Nogmaals bedankt
+
Heel erg tevreden over de service van Quares, niet alleen heel proffecioneel maar ook persoonlijk betrokken. Super bedankt Femke en Tom, vertel het zeker door!👌